A kommunikációnak egyaránt kell hatékonynak lennie kültéren és beltéren egyaránt ahhoz ne csak Budapest legforgalmasabb terének forgalmát, de az agglomeráció jelentős részét is elérhetjük.
A Sugár Média rendelkezik többek között olyan nagy hatékonyságú médiafelülettel, amely akár napi 420.000 ember számára látható kültéren, illetve olyan mozikomplexummal, ami heti több mint 20.000 nézőt ér el beltéren meddőszórás nélkül.
Egyedüliként rendelkezünk azzal az előnnyel a médiapiacon, hogy mind a bevásárlóközpont, mind a fent említett felületek cégünk tulajdonát képezik, ezáltal minden itt fellelhető médiafelület a Sugár Media szolgáltatási körébe tartozik.
Az Örs vezér tere tulajdonképpen három ház sajátos szimbiózisa. Emberek millióit vonzza anélkül, hogy az érdekek ütköznének. Míg az IKEA a lakberendezés egyeduralkodója, az Árkád pedig az erősebb márkákat sorakoztatja fel, addig a Sugár Üzletközpont a bérlői mellett szolgáltatásaival vált népszerűvé, és ennek hatására vonz tömegeket a házba.
Az Örs vezér terére érkező vásárlók jelentős része szinte biztosan ellátogat mind a három házba, ennek következtében a Sugár Üzletközpontban a közvetlen ide látogatókon kívül az átmenő forgalom is jelentős.
Ez a vitathatatlan egyediség biztosítja, hogy bármilyen kreatív ötlet egy lépcsőben, rendkívüli hatékonysággal megvalósítható legyen!